TYÖHUONE/ATELJEE VAPAANA

Taideyhdistys Palolla on helmikuun alusta vapautuva työtila vuokrattavana Vartioharjussa, Itä-Helsingissä, Itäväylän varrella. Vuokrattava tila on 15 m2 ja se on osa 60 m2 tilaa. Tila sopii hyvin taidemaalareille ja liuottimia saa käyttää.V uokra 133€/kk ja se sisältää veden ja sähkön. Jätemaksu on erillinen ja on 25€ 3kk:n välein. Vuokratakuu on 2kk vuokra, johon annetaan maksuaikaa. Vuokralaiselta vaaditaan Taideyhdistys Palon jäsenyys 30€/vuosi.

”Työhuone Ilossa” työskentelee kaksi iloista naista, toinen lasitaiteilija ja toinen kuvataiteilija, vaihtelevin paikallaoloajoin. Tilassa on yhteinen alue, josta löytyy yhteiskäytössä olevat pöytä tuolineen, sohva, jääkaappi, kahvinkeitin, mikro ja vedenkeitin. Tilassa on vesipiste. WC on tilan ulkopuolella käytävällä ja on yhteiskäytössä muiden toimijoiden kanssa. Kiinteistön piha on aidattu ja työhuoneella voidaan työskennellä myös myöhään illalla tai viikonloppuisin. Näyttö sopimuksen mukaan.

Taideyhdistys Palo on nuori ja aktiivinen Helsinkiläinen taideyhdistys,joka vuokraa tiloja taiteilijoille sekä tukee taiteilijoiden yhteisöllisyyttä ja järjestää näyttelyitä ja tapahtumia
jäsenistölleen.

Lisätiedot info(at)taideyhdistyspalo.fi